July 25, 2009

Dag 02

Deze dag heb ik rond het middag wakker werd, want mijn vriend hat op mijn laptop een nieuw bestuurssysteem geinstalleerd. De nieuw systeem van Sun Microsystems geproduceerd loopt zeer lekker, altoch laadt een beetje traag, op rond een of twee minuten tijd. Mijn Ubuntu was laden veel sneller, maar mijn vriend zagt dat deze langzaamheid is omdat de kernel van Solaris veel meer geavanceerd, en zo ook veel groter is. We zijn drie, maar de derde lid van onze hongaarse groep leeft niet hier op de kraakhuis. Hij leeft op de plaats van een kantoorgebouw nabij de Sloterdijk. Hij bezoekt ons voor de dag met ons te eten en ruiken, maar hij neemt zijn douche in de Openbare Bibliotheek. Wij hebben nu samen zeer goed AK47 geruikt.

1 comment:

anyád said...

Bazmeg Dani írjál magyarul is, mi egyszerű halandók nem tudunk hollandul!