May 13, 2010

Gárdista hangulatban

.Azt én jól tudom, hogy manapság nem valami progresszív dolog a médiát ócsárolni, de ez már az a szint, amit a magamfajta zsidóbérenc álértelmiségi sem hagyhat szó nélkül.

"Andris azonban barátja helyett a megasztárt választotta" - ez így simán defamation, bazmeg! De az a röhely, hogy még az összevágott soundbite-ok is egyértelműen cáfolják mindazt, amit az a nyomorult plázacica a súgógépről benyökögött. Lamers at large.

Habár ez egy tipikus töltelékműsorból lett kivágva, amit csak azért gyártanak, mert a kamera előtt úszkáló halak ötletét már lestoppolta a Dunatévé. Nekem viszont meggyőződésem, hogy az úszkáló halak ennél ezerszer jobb műsort hoznak össze, tehát igazán plagizálhatnának egy kicsit, ha már a gátlástalan hazudozás ilyen jól megy nekik!

A linket egyébként egy közeli ismerősöm küldte á propos de la Megasztár, amit együtt néztünk, tehát nem lettem metroszexuális bulvárfüggő android. Eskü alatt vallom, hogy így történt. Azt viszont felvállalom, hogy a Megasztár selejtezőjét én is élvezettel fogyasztom. Nem állítom, hogy nemes dolog mások kárán röhögni, de hát senkit sem kényszerrel vesznek rá arra, hogy fő műsoridőben hülyét csináljon magából, tehát ez mégiscsak egy tiszta játszma.

Andrást valójában azért propagálom ilyen lelkesen, mert jó cimborák voltunk az Eltén. Már az előkészítőn is fél évig együtt koptattuk szombatonként a padokat, meg eljártunk sörözni is, úgyhogy az első félév első napján már jól ismertük egymást. A gólyatáborban együtt gurultunk a hegyről lefelé a borkóstoló után. Elég sok bort megkóstoltunk, úgyhogy még az igazán tüchtig jókislányok sem voltak a mozgáskoordinációjuk teljes birtokában. Alapvetően csak erőink egyesítésével tudtunk három lépésnél többet megtenni, úgyhogy az egyikünk megbotlása determinisztikusan behatárolta mindkettőnk pályagörbéjét.

Azok vidám évek voltak...

Végül sajnos megszakadt a kapcsolatunk, amikor leléptem a BMF-re. Pedig folyton küldött nekem meghívókat a WiW-en, csak én basztam bármelyik koncertjére elmenni, mert gyík vagyok. Ettől függetlenül nagyon nagyra tartom zenészileg is, meg emberileg is. Szavazzatok rá!

No comments: