October 24, 2014

Média Unió

Tehát beszélgetni kell a gyerekkel, hogy van élet a weben kívül is!

Az alábbi jelenetet képzelem el:

Józsi: "Erzsikém, az úristen bassza meg, HOL A VACSORA???"
Erzsi: "Józsikám, már ne is haragudj, de..."
Józsi: "De, de, de! A faszom kivan már, hogy mindig csak a de! Én meg húsz órát lehúzok a gyárban, aszt mégse mondom, hogy de!"
Erzsi: "A gyárban? Szombaton? Már ne is haragudj, de a szagod alapján én inkább..."
Józsi: "Kussoljál, bazmeg! Mi közöd hozzá, hogy hol voltam?! A faszér kell neked mindig mindenre feleselni???"

[Józsi félholtra veri Erzsikét]

Józsi: "Lacikám, te meg már megint a számológép előtt ülsz? A faszom kivan már, hogy most már mindig csak a kurva számológép előtt ülsz!!!"
Lacika: "Hagyjál békén!"
Józsi: "Mi az, hogy hagyjalak békén? Tudod, mikor mertem volna én így beszélni az apámmal, hülyegyerek?! Hát nem is ültem egész nap a számológép előtt, az biztos! "
Lacika: "De most mi bajod van? Mit kéne csinálnom?"
Józsi: "Kussolnod, bazmeg, azt kéne, ha hozzád beszélek! A faszomat, hogy már a volánbuszon is a hülye fejedet látom, hogy a kurva számológépeddel büszkélkedsz! Ahelyett, hogy a réten fociznál az osztálytársaiddal..."
Lacika: "Már bocs, de esik az eső!"
Józsi: "Kussoljál! Mi vagy te, bazmeg, időjós? A faszér kell neked mindig mindenre feleselni???"

[Józsi félholtra veri Lacikát]

Józsi: "A faszomat érdekli, hogy esik az eső! Az én időmben még esőben is kinn fociztunk, nem a kurva számológépet buzeráltuk egész nap! Megint a Viktornak van igaza, hogy az úristen baszná meg ezt az egész zsidó kuplerájt! Adóztassák csak a gecibe, aszt legfeljebb többet nézünk tévét!"

No comments: