October 21, 2008

Il forum

Az Európai Humanista Fórum, az egyszerűen fasza! Ez ilyen igazi megújulós esemény volt most számomra. Installáltam a szeretetet, ahogyan azt egy régi és kurvára béna hittérítős pleazeforwardolós körlevél mondaná. Bár ez a több ideig ottlevős humanista eseményekkel általában véve így szokott történni, hogy nagyon megújulok, de aztán nincs meg a további hasznos energia, hogy újhumanistaszilóista pályára állítson, úgyhogy eléggé szar módon így aztán állandóan visszarégülök. Na, de most tényleg, baszki! Én most már jó arc akarok lenni! Tisztulni akarok :D

Keressetek videókat! Mármint hogy 'european humanist forum'. Van egy kurvajó zenés videó, azt tudom. Azt a zenét folyton nyomatták a Palalido csarnokban, ahol össznépileg gyűltünk, és nagyon jól esett hallgatni. Nagyon inspirált. Én most nem mutatom meg, mert most nincs flash a gépemben. Merthogy újfent lezúztam az undorító és gyűlölni való Windows Vistát a gépemről, és megint Linuxolok. Hamarosan azonban újra formázni fogok, úgyhogy nem nagyon akarok most telepítgetni. Azért fogok formázni, mert a 2.6.27-es kernel állítólag támogatja az Atheros kártyámat, ami AR5007EG és nem nagyon szereti a Linuxot. Az én gépemen most 2.6.26-os kernel van, és egyelőre nem nagyon tudok upgradelni, úgyhogy egy ismerőssel kell majd közös erővel telepíteni és konfigurálni.

No comments: