June 6, 2009

Lehet más

Ez jó video!

Tegnap találtam a neten egy pdf-fájlt, amelyben az LMP "válaszol a liberalizmus vádjára. A dokumentumról egyébként ordít, hogy kurvára hamisítvány, mivel a zöld körben az emberalak helyett egy kecske szerepel. De a szöveg sem kevésbé gáz. Van benne egy ilyen állítás, hogy az LMP "nem akarja megváltoztatni a drogpolitikát". Mondaná ezt az LMP úgy, hogy közben a párt egyik legfőbb embere, Schiffer András mellesleg a kőkeményen dekriminalizáció-párti TASZ-nak az egyik alapító tagja. Nagyon hihető....

Mondjuk, én faszkalap be is kaptam a horgot, mert a Humanista Párt levelezőlistáján valaki azt írta, hogy "kiforgatják a mondandónkat", amiből én azt feltételeztem, hogy az írásnak tényleg van valami köze a mondandónkhoz, és rögtön elkezdtem örjöngeni, hogyha az Elempé valóban nem liberális (szociálisan), akkor mindenkinek azt fogom mondani, hogy ne szavazzon rá. De aztán szerencsére lehiggasztott a társaság. Igazából az előbbi bekezdésben említett tény is nyílvánvalóan bizonyítja, hogy az LMP szociális értelemben kurvára liberális. Ez van. Jelen pillanatban még élnek emberek ebben az országban, akik tényleg hisznek a felvilágosodás eszmeiségében.

Persze, ha belehúznak a Jobbikosok (+Fidesz jobb széle), akkor lesz itt még Irán, úgyhogy nem kell itt semmit félteni. Talán már tíz éven belül sikerül mindannyiunkat elüldözni, vagy pedig eltáboroztatni. Mert ugye, a Krisztina már hónapokkal ezelőtt megmondta, hogy mi lesz a "magunkfajtákkal". Én minden bizonnyal az előbbi csoportba fogok tartozni, mert már "érzem a puskapor szagát", ahogy azt bölcs és szent lelkű Viktor vezérünk mondaná... Na, jó, zárójel bezárva!

Meg egyébként az LMP-nek és a HP-nak is ott volt apraja-nagyja a tavalyi melegfelvonuláson, ami szintén nem éppen a hagyományőrző jellegű rendezvények közé sorolható. (Még az olyannyira maradi és konzervatív Védegylet hírlevelében is mindenkit arra kértek, hogy menjen el!) Szerintem tuti, hogy többen voltunk, mint a szadeszesek.

Na, mindegy. A lényeg az, hogy bárki csinálta is ezt a minden ízében undorító húzást, annak szívből kívánom, hogy jól nézze meg magát a tükörben.

Persze, ennek a valakinek a politikai hovatartozását illetően most nem szeretnék feltételezésekbe bocsátkozni, mert fenntartom az ártatlanság vélelmét. Egyszerűen nem vagyok képes elhinni, hogy ilyen szintre lesüllyedjen a "magyar liberális párt".

No comments: