August 3, 2009

Day 4, nu weer in nederlands (sorry mam)

Ik ben nu in de Openbare Bibliotheek v/ A'dam op de 2e vloer bij een vrije macintosh. Ik haat deze machinen, altoch. Apple is echt onzin, feitelijk. Dat is het. Apple is een echt grote trost van stierenpoep, man! Degenen die niet geloven, zien zij maar achter, als het hongaars proveb zegt. De stoelen zijn ook in de zo koele en trendishe apple-design gemaakt... Ik was tien minuten gezet, en nu heb ik ruggenpijn als hel. Het is totally shit, man! En de vloer is licht blouw, als in Gattaca. Maakt me totaal ziek. Ik rad dat zij hebben de heele vloer gekoopt, zouden zij oproten. De gebouw heeft 8 vloeren, het is echt groot. Een honderd meters nabij is de openbare wetenschappelijke plaats Nemo, dat altyd uitstellingen heeft en party's op de boven. De panorama is echt cool. Man kan de heele binnenstad vanaf de hoek te zien. Leven is zoveel anders in de Mokum dan terug in de Pest. Nu hoor ik enkele klavierspeel van acher, byvoorbeeld. Iedere moment is zo divers. Voor my, het lijkt al absurd. De hele stad is totaal science-fictin, maar de bouwstijl in de binnenstad is helemal traditionel. Het lijkt zo wonderbaar.

3 comments:

anyád said...

Nincs bocsánat my son. Mondtad, hogy írsz, várom, oszt mint egy rejtvényt próbálok megérteni valamit. Amint az írva vagyon das is absurd...

Maryd said...

Helyes a bőgés Oroszlán:-)

Danikám :Ba++ meg a holland nyelvet:-)
Jó lenne ha édes nővérkédre is gondolnál olykor-olykor. Én szeretlek de ha hazajössz lehet hogy heves gyilkolás áldozatává válsz ezért a kis nyelvi nehézkedésért:-)
Na most komolyan...Léci léci léci érthetően MAGYARUL kérlek szépen tesvérem:-)

Maryd said...

na jó megbocsájtok ....elolvastam kis segítséggel...bár az a gyanúm beszívva írtad de mindegy.....
bakki azért igazán írhattál volna magyarul......