August 5, 2009

Weer in hongaars

Inkabb megsem irok rossz dolgokat a hollandokrol. A hollandok altalaban veve teljesen jo emberek. En igazabol megiscsak a türelmesseguket es az onuralmukat szeretem annyira, hogy itt akarok majd elni. Tegnap elferdult a biciklim kormanya es belementem egy nederlandernek a gepebe olyan durvan, hogy a kereke egy C betu alakjat vette fol. Meg csak fol sem emelte a hangjat. Csak annyit mondott, hogy ez oneki legalabb husz euroba fog kerulni, de vegul meg erre is azt mondta, hogy forget it. Budapesten ezert ugy összevertek volna, hogy az intenziven sem tamasztanak föl. Meg a Binnenpretben is nagyon cukik az arcok.

Mindket telefonomnak a toltoje eltunt valahova, ugyhogy szegeny edesanyam most nem nagyon tud engem hivni. Mondjatok meg neki, hogy nagyon szeretem es puszilom. De Nokia toltot asszem, fogok kapni kolcsonbe, ugy hiszem. Na, most megyek. Majd irok torteneteket is, ha lesz ra idom es ihletem.

Puszilok mindenkit sokszor.

1 comment:

anyád said...

Szegény édesanyád: Köszi a bíztató szavakat.