February 4, 2011

Stand with Egypt or fuck yourself!

Egyszerűen nem értem. Az egyik barátomat meghívtam a virtuális tüntetésre, amit a Facebookon csinálnak Egyiptom-ügyben és a Wikipedia is megemlíti, és akkor megírja nekem, hogy reméli, minél hamarabb "leverik a faszba" ezt a felkelést. A végén szmájli.

WTF? Miközben legalább annyira rühelli Pártunkat és Kormányunkat a magyar demokrácia precíz és szisztematikus leépítéséért, mint én. Itthon legyen sajtószabadság, de azér a turbánosok, azok kussoljanak, mer terroristák? Pedig nem éppen annak az álszent és műveletlen csávónak ismerem, aki egyik percben A-t mond, és a másikban B-t, és amúgy kurvára nem vágja, hogy miről beszél.

Válaszul megírtam, hogy ha esetleg az USA és Izrael valamilyen módon kezet nyújtana Egyiptom népeknek, akkor talán mindkettőt kevésbé rühellnék az iszlám világban. Ha viszont tovább húzzák az időt vérlázítóan semmitmondó nyilatkozatokkal, egész nyílvánvalóan arra játszva, hogy végül mégis az ő son of a bitch-ük kerekedik felül, akkor biztos, hogy jobban fogják rühellni őket.

Józan ésszel számomra legalábbis elég egyszerűen belátható, hogy a "talán jobb" és a "biztos szarabb" közül melyiket válasszam. Pedig én nem olvastam Kissingert! Na, mindegy, szóval ezt megírtam. Erre mit csinál, bazmeg? Letilt! Mint valami elmebeteg szektás. Ide jutottunk.

[Szerk.: A letiltás nem történt meg! Tévesen állapítottam meg! Szent a béke.)]

Kíváncsi vagyok, hogy azok, akik most fintorognak és vészmadárkodnak az arab forradalom láttán, azok mit szóltak volna 89-ben, ha minket fikáztak nyugatról ilyen hangnemben. Hogy mi bizony büdös balkáni fasiszták vagyunk, faszt kell nekünk demokrácia! Csak egymásnak ugranánk, és a végén kő kövön nem maradna. Persze, ezek az emberek azóta lehet, hogy már visszasírják Grósz Károlyt, de akkor valószínűleg az elképzelhető legnagyobb lófaszt kívánták volna az ilyen buzeráns, pökhendi kis gecik seggébe.

Nekem egy kicsit szarul esne, ha engem neveznének terroristának, miközben a terror elleni harc élharcosának nevezett figura fizetett verőemberei éppen gyújtóbombákat és Molotov-koktélokat dobálnak felém.

No comments: